Församlingshelg vid sjön Viken

Välkomna till församlingshelg 26-27/8 på Rosendala/Solviken vid sjön Viken, Brosundet. De som vill komma redan på fredagen 25/8 är välkomna redan då för övernattning. Programmet börjar sedan på lördag kl 10 med fika och incheckning. Kl 11 hoppas vi sedan kunna börja med aktiviteterna. Helgen avslutas med en gudstjänst på söndag.

Det kommer finnas möjlighet att sova på gården (det finns 29 st sängplatser), eller vindskydd, man kan även ta med sig eget tält eller annan logi. Anmäl er gärna så snart som möjligt till otto@korskyrkanmariestad.se, så vi kan planera för mat, logi och aktiviteterna.

Vill man inte sova över så ska vi försöka samordna så alla har någon bilplats, oavsett om man har egen bil eller ej. Skriv på anmälan om ni har plats i en bil, eller behöver plats.

Välkommen!